Re: Co do obrobki Video ?

Autor: mrowieck <mrowieck_at_naftobudowa.com.pl>
Data: Tue 26 Oct 1999 - 12:03:40 MET DST

Waldek napisał(a):

> Czesc
> Mam taki dylemat. Sasiad kupil sobie kamere i prosi o pomoc
> w wyborze karty do obrobki video
> z tego co sie orientuje w gre wchodzi :
> Ati All in wonder 128
> Matrox Marvel G200 lub G400

z tego co mi sie wydaje to to sa raczej "zabawki" bez kosci do mpeg-a
rozwiazania do nieliniowego (a co niektore i liniowego) montazu
zaczynaja sie od 1500 zl
i ida ostro w gore i to sa wlasnie te "jeszcze jakies karty np.DC10
DC30"

Chyba ze kolega chce sie bawic tylko w obrobke w komputerze bez
zgrywania z powrotem na video