monitor-problem mały a jednak duży

Autor: Kłusek Andrzej <Andrzej.Klusek_at_aig-pte.pl>
Data: Tue 26 Oct 1999 - 09:00:39 MET DST

cześć,
mam monitor Smile 15" od 3 lat ale odkąd sięgam pamięcią zawsze miałem z nim
jeden , ale bardzo dokuczliwy problem. Ma on sterowanie w pełni cyfrowe-b.
dużo bajerów- ale zawsze po uruchomieniu komputera obraz przesuwa się do
innej pozycji niż był ustawiony przy poprzednim uruchomieniu kompa. Obraz
schodzi w różnych kierunkach-do góry, rozciąga się, w bok-losowo, tak jakby
monitor nie pamiętał poprzednich ustawień. Podejrzewam że to jest trochę pic
z tą jego "cyfrowością" ale ciekaw jestem co sądzicie o tym przypadku. Byc
może mimio zapewnień sprzedawcy nie jest to wcale model cyfrowy (piszę z
pracy więc nie pamiętam za bardzo oznaczeń monitora), ale kosztował w
czasach, kiedy go kupowałem (3 lata temu) naprawdę mnóstwo kasy (1350 zł) i
można było kupić za podobne pieniądze jakiś model Philipsa lub być może
Soniarza.
Jak sądzicie, "o co tu loto"?
Pozdrawiam
A.K.