Odp: Modem PCIMCIA i Voice

Autor: Wezyr <yank_at_promail.pl>
Data: Tue 26 Oct 1999 - 00:27:13 MET DST

Użytkownik Paweł Chałczyński <aligator@promail.pl>
w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:wMnG3.22864$n4.369129@news.tpnet.pl...
> Witam.
> Mam notebooka, kupilem sobie do niego modem, nie
dzialaja jednak zadne
> programy wymagajace obslugi funkcji glosowych
jak, telefonu, (mialem do
> przetestowania 2 modemy roznych firm i na obu to
samo) To znaczy wyglada to
> tak, ze sie uruchamia, dzwoni, polaczy sie i
niby mozna rozmawiac, tyle ze w
> glosniczku zamiast glosu rozmowcy slychac bardzo
duze znieksztalcenia.
> Dzwonilem do takiej firmy Karen ktora
specjalizuje sie w tym sprzecie i
> powiedzieli mi, ze niestety przy modemach
PCIMCIA nie da sie tego uzysac, i
> ze slychac bedzie ale wlasnie tak niewyraznie,
jezeli moj notebook mialby
> juz wbudowany modem to wtedy by to dzialalo.

Trzymaj sie z dala od Karena a dobrze na tym
wyjdziesz :-))
Ja mam modem Asmax Pcmcia i na moim notebooku
funkcje glosowe
dzialaja jak trzeba :-)) Nie mam zadnych
znieksztalcen dzwieku gdy telefonuje
przez modem.

Wezyr