Re: problem z laserowka

Autor: Michal Zielinski <zielinski_at_ckzeto.com.pl>
Data: Mon 25 Oct 1999 - 23:31:55 MET DST

> Cześć, mam problem. U mojej mamy w firmie drukarka (HP LaserJet 5 chyba)
> drukuje wszystkie strony, na każdej jest jednak zawsze w tym samym
> miejscu
> pas niezadrukowany (lub słabo). W innych miejscach kartki wszystko
> wygląda
> OK. Czy to znak, że po prostu skończył się toner czy może coś
> poważniejszego? Dzięki, pozdrawiam.

Pionowo ? Poziomo ? Zmienia sie z wymiana tonera ? Zostaje ? Czy na papierze
zostaje proszek ?

Jezeli pas jest pionowy, to jest to zabrudzone lustro. Sproboj tez wyjac
toner i potrzasnac na boki - ale uwaga, moze sie sypac proszek.

Pozdrowienia
Michal Zielinski zielinski@ckzeto.com.pl ( Lodz)
Odpowiadajac usun REMOVE_ME z adresu
ICQ UIN: 9813568 +48 601 266310