Odp: problem z Dimm ami.

Autor: $cr00ge <lukasz_at_BEZSPAMUmisiu.from.pl>
Data: Mon 25 Oct 1999 - 23:15:56 MET DST

Masz pecha, niektore stare plyty (a szczegolnie na nieIntelowych Biosach)
nie widza dimmow 100 i tyle.
Wszystkie wspolczesne dimmy sa na 3,3V i nie probuj tego zmieniac!
Z pcchips bywa tak, ze rozpoznaja 64mb jako 32, mimo iz na wszystkich innych
plytach dzialaja jako 64. Moze to tez zalezec od rzeczywistej predkosci
kosci (a nie cyferce na scalaku).

Pozdrawiam
Lukasz