Re: Jaki sprzet dla osoby baardzo niepelnosprawnej - WAZNE.

Autor: Buraq <kajmis_at_box43.gnet.pl>
Data: Mon 25 Oct 1999 - 16:55:15 MET DST

Przykro mi jesli nie bede w stanie pomoc, ale
sprobuje - jakich programow rozpoznawania mowy probowaliscie?
Via Voice IBMa? Dragon Naturally Speaking?
Nie wiem jak jest teraz, ale kiedys czytalem ze ktoras
wersja OS Warpa moze byc sterowana glosem.
O klawiaturach obslugiwanych glowa nie slyszalem, ale moze
klawiatura z touchpadem?
Kiedys (ale daaawno temu) czytalem artykul o takim sprzecie-
przeszukam gazety ktore mam, moze znajde.

--
Sponsorami dzisiejszego posta sa literki
b, a, h, oraz wykrzyknik ! .