Problem z kopiowaniem CD i w ogole z nagrywaniem...

Autor: Zbigniew Piotrowski <zet_at_z.pl>
Data: Mon 25 Oct 1999 - 16:26:36 MET DST

Mam taki problem, ze jak chce skopiowac plytke, albo nawet po prostu nagrac,
to w czasie robienia imageu wywala mi sie bluescreen z jakims krytycnym itd.
Np odpalam winoncd, wybieram kopiowanie z zrodlo - plyta w cdku, cel wiadomo
w nagrywarce, i po ilus % qpa. Dobra, nastepna proba - ale i zrodlo i cel w
nagrywarce (odczytalem z oryginalu, a nastepnie wlozylem czysta plytke -to
tak zeby nikt sie nie czepial;)) pieknie skopiowalo. Moj skromny wniosek -
kontroler ide nie wyrabia, a wiec myle sie, czy nie. I jesli nie, to czy
kupno dysku skazi 800-1000mb cos pomoze, i ile bedzie mnie to kosztowac. A
oto co mam:
P3-450, 256 ram, Asus P3B-F, HDD Seagate 17,2 GB, DVD Toshiba 1212 (6x/32x),
Yamaha 4416S z Advansysem 3925. HDD na primary master, DVD na secondary
master, i jeszcze kieszen na secondary slave, ale pusta.
WIN98 SE ENG (teraz mam plke, ale jeszcze nie nagrywalem zadnej plytki)
jescze CL 3DBlaster TNT2U, i SBLive VE i monitor panasonic 17", ale to chyba
bez znaczenia, chyba ze monitor sieje....;)

           Zbigniew Piotrowski