BIOS + CPU = POMOCY

Autor: Tomasz Szczurek <szczurek_at_itots3.ch.pwr.wroc.pl>
Data: Mon 25 Oct 1999 - 13:18:36 MET DST

Witam !!!

Uaktualnilem ostatnio BIOS do Abit BH6 v.1.0x (plik BIOSu bh6_mv.exe).
Wszystko odbylo sie bez problemu, flashowalem (oczywiscie pod czystym
DOSem)
po restarcie zaladowalem domyslne ustawienia BIOSu etc etc.
Jest tylko maly problem. Mimo ze mam ustawiona poprawnie identyfikacje
procka
(Celeron 333A) automatycznie jako 333(66) lub recznie odpowiednio :
czestotliwosc
magistrali systemowej 66MHz, multi na 5x,napiecie auto 2.00V to przy
kazdym
uruchamianiu kompa wyrzuca mi monit ze jest niewlasciwe napiecie na CPU.

Musze wlazic do BIOSu i od nowa ustawiac CPU Soft Menu. Szlag mnie
trafia.
Co moglem przeoczyc ? Znam sie dosyc dobrze na configuracji BIOSu.
Ten ostatni byl sciagany ze FTPu producenta wiec nie ma zadnej pomylki,
a poza
tym wszystko chodzi bez problemu.

Wiec zglupialem i prosze o pomoc.
Z gory THX.