Re: Yamaha 4416S i trzaski CD...

Autor: LeV <lev_at_hyperreal.art.pl>
Data: Mon 25 Oct 1999 - 13:14:48 MET DST

TMB <tmb@ceti.pl> wrote in message news:PBMQ3.29931$Tk.532467@news.tpnet.pl...

> Plextor Ultraplex SCSI 40x
> Yamaha 4416 IDE
> TEAC 532E IDE
> Nagrywam roznie, ale nigdy on the fly.
> Czasami do WAV, ale w wiekszosci do image'u nrg (NERO).
> Zadnych problemow - dzwiek czysty jak woda destylowana. Podkreslam, ze wiem,
> co mowie, bo np. jezeli ktos wie, jak brzmi 4. czesc piatej symfonii Mahlera
> cis-moll, to zdaje sobie sprawe z tego, ze jest ona na pogrniczu ciszy i
> dzwieku, a tam najlatwiej wychwycic jakiekolwiek cyfrowe drop-outy i inne
> temu podobne.

do testow zgrywania audio do wav`ow i ogolnie do testowania nowego sprzetu
audio najlepiej wygenerowac sobie minute dzwieku 1Khz (tak zwany kilogram -
swoja droga piekny dzwiek ;))) w cool edit`cie np. , zapisac to do wav`a
44100/16bit/stereo i wypalic na plytke.
przy testach (kopiowanie, zrzucanie ponownie do wav`a, copiowanie "on the
fly", robienie image`ow, ...) mozna bardzo latwo wychwycic najmniejsze
trzaski, zerwania i wszystko inne.
metode stosuje sie w servisach, wiec jest sprawdzona.

--
Andrzej "LeV" Staszewski          Tracker Music Club
lev_at_hyperreal.art.pl           http://www.hyperreal.art.pl/tmc/