Odp: @@ BIAŁYSTOK GRY TANIO!!!!

Autor: M.K. <graph_at_zetobi.com.pl>
Data: Mon 25 Oct 1999 - 10:41:18 MET DST

> Użytkownik Przemek <prze_ma@friko.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych
> napisał:mSzQ3.27738$Tk.505604@news.tpnet.pl...
>
> Mam.

Bo, jak napisales powyzej, nie masz potrzeby uzywac pirackich programow,
poniewaz zajmujesz sie komputerami zawodowo.
Rozumiem przez to, ze zakupione ORYGINALNE programy WRZUCASZ SOBIE W KOSZTY
I ODPISUJESZ OD PODATKU.
Ja jestem zwyklym prywatnym uzytkownikiem, a ze zajmuje sie troche grafika -
uzywam programow graficznych (pirackich, niestety). Zeby kupic Corela 8.0PL
musialbym pracowac na niego 4 miesiace - ala na czyms musze pracowac...
Bledne kolo...
Ale NAPRAWDE wolalbym oryginalne programy... Tylko mnie na nie nie stac...

Dzieki Bogu sa jeszcze piraci...

Ta sytauacja dotyczny jakichs 90% grupowiczow....

Pozdro
M.K.