Walniety COM

Autor: <tun62_at_my-deja.com>
Data: Mon 25 Oct 1999 - 10:26:22 MET DST

Mam kłopot z walniętym portem COM1 na płycie - cokolwiek do niego nie
podłączyć - jest niewidzialne. Postanowiłem więc za pomocą starej
MultiIO dołączyć COMx. Postąpiłem więc w ten sposób: kupiłem antyczną
IO ze wszystkimi COM'ami, LPT'ami, kontrolerami HDD i FDD i... kupa
:(((((
Po włożeniu karty do złącza ISA pecet zgłasza: CMOS checksum error
twierdząc, że chodzi o kontroler FDD. Próbowałem już wszystkich
sztuczek (wyłączanie kontrolera na karcie, płycie, wyłączanie PnP,
wyłączanie WSZYSTKIEGO na kupionej karcie MultiIO) i nic :((((
Czy ktoś wie jak sobie z tym poradzić? Przejrzałem posty na tej grupie
z ostatniego roku i widzę, że niektórym takie sztuczki jak dokładanie
portów COM się udają, niemniej nikt nie szukał rozwiązania podobnego do
mojego. Dajcie znać również na priv, bo pl.comp.pecet z powodu braku
dobrego czasu czytam rzadko i wyłącznie przez DejaNews z WWW, więc
ewentualna odpowiedź może ujść mojej uwadze...

Pozdrawiam
Wojtek 'Tun' Cetera
mailto:tun@priv5.onet.pl

Sent via Deja.com http://www.deja.com/