Problem z kartą Intel i740

Autor: Roman <tt_at_bester.com.pl>
Data: Mon 25 Oct 1999 - 10:01:19 MET DST

Witam
Mam problem z instalacja karty graficznej Intel i740. Może ktos miał podobny
i może pomóc.
Komputer: płyta z czipem VIA VT82C691, Celeron333, Win95OSR2, DirectX 7.0.
Instaluję Win95 ze standardową kartą graficzną i dodaję obsługę USB.
Zmieniam ustawienia karty na Intel i740 i po restarcie pokazuje się
komunikat że "z tymi ustawieniami karta nie moze pracować lub nie może
pracować na moim komputerze". Przyjmuje tylko 640x480 16kolorów.
We właściwościach karty mam konflikt zasobów. Zakres pamieci
E4000000-E5FFFFFF i E6000000-E6FFFFFF używane przez Mostek standardu PCI do
PCI-do-PCI.
Próbowałem ustawić kartę jako inną i np. przy Chips&Tech.Accelerator karta
działa i przyjmuje ustawienia wyswietlania ale konflikt zasobów pozostał.
Zaczęły się pojawiać co chwilę problemy z rejestrem i konieczność restartu.
Może ktoś ma jakiś pomysł jak to rozwiązać??
Z góry wielkie dzięki.
Roman