Re: Wymiana p³yty - pro¶ba o

Autor: ~Savag3R~ <savager_at_box43.gnet.pl>
Data: Mon 25 Oct 1999 - 00:36:52 MET DST

Andrzej napisa³(a):

> ~Savag3R~ <savager@box43.gnet.pl> wrote:
>
> ciach
>
> A konkretnie - co w nich padlo?
> Pozdrowienia :-)
> Andrzej

 napewno w trzech padl northbridge chociaz nie byl przegrzewany bo max
100Mhz.
tak jest z tymi licencyjnymi chipsetami pcchips'a
w czwartej nie jestem pewien ale chyba cache byl uszkodzony bo jak go
wylaczylem wszystko
chodzilo tylko wolno jak cholera.
w piatej bios szlag trafil . komp sie uruchamial ale zwis wykonywal
jeszcze biosie w dodatku
mialem usmiechniete buzie i rozne kolorki np. tabelka byla zielona.
upgrade nie pomogl.
dopiero wymiana kosci. Wiec spylilem ja u kupilem Aopen ax59pro

pozdrawiam!!!