Re: AGPx2 nie dziala - ASUS P5A+RIVA128ZX

Autor: Piotr R. <okropi_at_priv5.onet.pl>
Data: Sun 24 Oct 1999 - 23:21:29 MET DST

>A wiec po przeinstalowywaniu roznych wersji ALI AGP okazalo sie ze od wersji
>pracuje na 1.50 i mam x2 :-)))
>
>jarry

E taaam. Od wersji 1.53 ali dalo mozliwosc zmiany parametrow pracy
szyny AGP z poziomu rejestru.
Sprawdz w HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\ALi\ALi AGP Driver
i przestaw tam wartosc AGPDataRate z "1" na "2" - wszystkie programy
testujace od razu stwierdza , ze masz AGP 2x (Mozna tam tez kombinowac
z ustawieniami funkcji AMD write alocate i paru innych parametrow)
Od razu informuje ze wplynie to nieznacznie na wydajnosc AGP.
Riva ZX i jej AGP 2x to faktycznie jakies AGP 1,2x.
Zreszta dlatego tez przy instalacji driver domyslnie ustawia
tryb pracy na 1x.
Wiem co mowie , bo sam mam plyte ASUS P5A i mialem Rive ZX.
Po przesiadce na ATI Rage 128 problemy zniknely:
AGP 2x instaluje sie domyslnie.

Pozdrawiam

Piotr R.