Co z tym NETBUSem

Autor: Piotr Wysocki <wysocky_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 24 Oct 1999 - 22:35:09 MET DST

Witam.

Mam małą sieć lokalną ... (patrz wyżej, niżej ewentualnie gdzieś po bokach
na mój post o nazwie Prędkość w sieci lokalnej)

Korzystałem kiedyś (przed przeinstalowaniem Windy na SE) z NETBUS-a 1.7 i
wszystko działało.

Teraz na komputerze "ofiary" uruchomiłem server NetBus-a poleceniem
PATCH /PORT:12345
(dyskretnie oczywiście) :o)

No i nie chce chodzić.
Gdy w kliencie wpiszę jego adres IP i dobry port (tzn 12345) to po próbie
połaczenia wywala:
No connection (co nie miało wcześniej miejsca), a jak wpiszę zły port to
Couldn't connect ...

Co może być tego przyczyną ?

Acha, ping działa.

--