Re: Zoltrix Spirit... help!

Autor: Michał Młynarczyk <michal.mlynarczyk_at_gorilla.com.pl>
Data: Sun 24 Oct 1999 - 18:34:08 MET DST

> Gdyby tak bylo to chyba by je wycofali ze sprzedazy.. nie uwazasz?

Nie mówię że na inny model, spróbuj wymienić na inny egzemplarz (ja miałem
najpierw spirita, który łączył się na 4800, potem go wymieniłem i działał na
52, ale rozłączał sie i miał przestoje).
BTW dzisiaj kupiłem CD w Geantcie - wyprzedaż (nie przyjmują zwrotów) - co
się okazało; płytka ma nadruk na stronie ze ścieżkami audio! A jednak nie
wycofali jej ze sprzedaży.

--
Michal.Mlynarczyk@gorilla.com.pl
http://gorilla.com.pl - katalog stron www - zobacz!