program do robienia image'u CD?

Autor: Talajczyk Piotr <piotrtal_at_promail.pl>
Data: Sun 24 Oct 1999 - 16:43:17 MET DST

problem taki:
mam powiedzmy gierkę ze ścieżkami audio - gierka jest tylko
przykładowo. ;) chcę sobie ją nagrać. tyle, że musze ją najpierw
przegrać na twardziela do Image'u, przenieść plik do kumpla i z
Image'u nagrac na CD-R.
chodzi o program który będzie zrzucał mi cały CDrom do pliku
(_łącznie_ze_ścieżkami_audio) ale taki, który będzie chodził na
kompuerze bez nagrywarki. większość przeglądanego przeze mnie softu do
nagrywania wymaga nagrywarki obecnej w systemie, a ja takowej nie
posiadam.

próbowałem pakietów do nagryania dostarczanych z nagrywajką HP.
EasyCDCreator wprawdzie umożliwia mi taką operację (tworzenie
Image'u), ale tylko z plików. ścieżek dźwiękowych nie widzi. w
pakiecie jest też program CDCopier (czyli typowa kopiarka do CD<->CD).
problem w tym, że jak to uruchomie, to od razu wywala mi na ekran
powiadomienie, że nie mam nagrywarki w systemie.

czyli kilka podstawowych wymagań:
1. program zrzuca cały cdrom do image'u (łącznie z audio).
2. pozwala zrobić image na komputerze z nieobecną nagrywarką w
systemie.

to chyba wszystko. :)

                   pozdrowionka...
                            Tałajczyk Piotr.........Cz-wa