Re: ZA ILE

Autor: Maciej Machacz <xenes_at_ufo.ds13.agh.edu.pl>
Data: Sun 24 Oct 1999 - 17:01:44 MET DST

>Nie byłbym takim optymistą.
>W zeszłym tygodniu na giełdzie na Grzyboswkiej chciałem się zorientować
>ile mogę wziąć za swój złom
>(przymierzam się do przesiadki na Abit BP6)
>I tak:
>Płyta Soyo LX KB6 - 70zł
>Procesor Pentium II 233 - 140 zł
>64 MB RAM (DIMM) - 270zł

To normalka. Przeciez musza na czym gieldzarze zarabiac, wiec moga dac za
sprzet smieszne pieniadze, zeby potem psrzedac go za kwote 2-3x wyzsza.

Ja podalem ceny "na oko" jesli bym komus odsprzedawal swoje graty, lub sam
kupowal. Nikt normalny nie kupuje ani nie sprzedaje na gieldzie uzywanego
sprzetu, chyba ze nie ma innego wyjscia. Poprostu albo kosmicznie przeplaci
(vide Intel Pentium 100MHz - 100zl, to samo tyle ze 233MMX ok. 250zl) albo
bedzie mial z tego psie pieniadze.

Po prostu - wolny rynek :-)

Maciej Machacz
xenes@ds13.agh.edu.pl