Zla detekcja ibm djna 351520

Autor: Marek <msujdak_at_technologist.com>
Data: Sun 24 Oct 1999 - 15:15:24 MET DST

    Mam dysk IBM DJNA 351520 i plyte GigaByte 686BX otoz w trakcie
autodetekcji w biosie dysk jest wykrywany poprawnie tzn zgodna pojemnosc i
parametry ale po zapisaniu ustawien w biosie i resecie ustawienia sa dla
dysku 528 MB ??!!!
    Ciekawe jest ze plyta PCChips wykrywa dysk bez dobrze i jest bez
problemow. CZy spotkal sie ktos z
takkim problemem ?!!

    A co mnie najbardziej rozwalilo to ze zminilem plyte na Abit BE6 i
zachowuje sie dokladnie tak samo jak pooprzednia plyta GigaByte !!

   Za uwagi i wskazowki dzieki

Marek

msujdak@technologist.com