Re: Jaki program do news?

Autor: Andrzej Popowski <popej_at_priv1.onet.pl>
Data: Sun 24 Oct 1999 - 15:15:35 MET DST

Sat, 23 Oct 1999 22:17:36 +0200, "Buraq" <kajmis@box43.gnet.pl>
piszesz:

>Oczywiscie ze sie da! :-)
>Ja mam 5.0, i dla niego podaje przepis (a ty masz 4.0):
>Wybierasz grupe o ktora ci chodzi i
>Tools/synchronize newsgroup i new messages(headers +bodies).

Dyskusja troche NTG, ale skorzystam z okazji. :-)

Kiedys zrezygnowlaem z OE poniewaz nie udalo mi sie pracowac na nim w
typowy sposob off-line. Przyzwyczailem sie, ze w grupie wybieram
watki, ktore mnie interesuja i tylko te pobieram on-line a potem
czytam off-line. Od czytnika wymagam aby pobral wszystkie nowe
naglowki a tresc tylko dla zaznaczonych watkow.

Drugi problem to byla sensowna organizacja postu zgodnie z netykieta,
czyli najpierw cytat, potem odpowiedz i na koncu podpis, ktory
powinien byc dodawany automatycznie.

Wlasnie probowalem sprawdzic jak to jest w 5.0, ale zeby cokolwiek
zobaczyc, to trzeba zalozyc konto i pobrac grupy z serwera. Czy cos
sie poprawilo pod wzgledem problemow, ktore opisalem?

Pozdrowienia,

Andrzej Popowski