Live 1024 - problem subiektywny - co jest co?

Autor: Enio <tkobosz_at_mp.pl>
Data: Sun 24 Oct 1999 - 11:33:13 MET DST

Mam od wczoraj SB Live 1024.

Dzialac to nawet dziala, ale nie moge sie w tym wszystkim polapac.

To zabrzmi smiesznie,
ale nie wiem jak sprawdzic czy mam od razu zainstalowany Liveware2.0?
Jak to rozpoznac?

Przy instalacji (robilem wersje "custom instalation"),
ale nie bylo mozliwosci wybrania / nie wybrania LiveWare 2.0.

Czy jest on zintegrowany w sterownikach dolaczonych na plytce CD do modelu
1024?
(sterowniki zajmuja 5.8 MB).

Przy instalacji pakietu mialem do wyboru:

1. Creative Play Center - IMHO: niepotrzebny
2. Creative Launcher - IMHO: zbedny, bo zastepuje go Audio HQ
3. Wave Studio - IMHO: zbedne
4. DOS - Drivers - nie wiem czy tu chodzi o DOS-box czy o DOS-a.
5. SB-Live Experience - IMHO - zbedne demo (ale czy tylko???)
6. Creative Recorder - IMHO - zbedny
7. Creative Diagnosctic - IMHO - moze byc, ale nie musi.

Nie ma tu wzianki o Liveware.
Najpierw odzanczylem (zrezygnowalem z instalacji) wszystkich www punktow.
I tak zainstalowalo sie sporo rzeczy (audio HQ, mixer, keboard, soundfont,
speakers....).

Potem doinstalowalem SB-Live Experience i Creative Launcher,
i po restarcie wyskoczylo mi okienko na z informacjami na teat Liveware 2.0.

Czyzby wiec Liveware byl czescia SB-Live Experience (przeciez to tylko
demko)???

Czy ktos wie jak to jest?

I jeszcze inny smieszny problem:
potem doistalowalem DOS-drivers i tu sie zaczyna zabawa!
Dopisalo sie 3 linijki do autoexec.bat, ktorych NIE DA SIE wyREMowac
!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

SET BLASTER=A220 I7 D1 H5 P330 T6
SET CTSYN=C:\WIN95B
C:\PROGRA~1\CREATIVE\SBLIVE\DOSDRV\SBEINIT.COM

Jesli je wyremuje, to po przeresetowniu komputera, same sie odremuja!!!!!
Nawet jesli skasowalem caly autoexec.bat,
to po resecie "odrodzil sie" zawierajac tylko i wylacznie 3 ww linijki!

Jak temu zaradzic? Wkurza mnie to bardzo.
To bezprecedensowe chamstwo i plucie uzytkownikowi w twarz! ;-)

Do czego jest potrzebny ten SBEINIT.COM i te zmienne?
Mam nadziej, ze Qauke1 w DOS-Box sie bez nich obejdzie?
TO juz chyba ostatnia dosowa gra jaka uruchamiam.
W tej chwili jej nie mam, to nie moge sprawdzic.

Czy jako uzytkownik SB Live 1024, bede juz na zawsze skazany na korzystanie
z CD dolaczonego do karty?
Nie bede wystarczac same drivery przy kolejnych re-instalkach?
Chyab nie, bo nawet przelaczyc sie na 4 glosniki sie wtedy nie da....?

Pozdrawiam,

Enio.