nie moge sformatowac partycji na FAT po NTFS - pomocy!

Autor: Jan Namedyński <jankus_at_cavern.pl>
Data: Sun 24 Oct 1999 - 01:03:53 MET DST

Witam,
        Mam taki problem - na dysku bylo zainstalowane NT 4.0 WS, musialem
zainstalowac tam W95, wiec skasowalem partycje NTFS, podzieliem dysk
(2,1GB) na dwie partycje (FDISKiem) i sprobowalem je sformatowac... a tu
dupa - pisze mi ze jest nieprawidlowy nosnik danych za kazdym razem gdy
chce cos robic z C: lub D: (dwie partycje). Dodam tylko ze:
- w MBR byl OS loader
-NT sie odpalalo ale stawalo w pewnym miejscu - w kazdym razie dysk
dzialal
-rozmiar jest poprawnie widziany przez FDISKa i BIOS
-dalo sie podzielic dysk na partycje i sa one poprawnie widziane

Co moge zrobic w tej sytuacji ? Mialem taki pomysl co by wypelnic caly
(dokladnie) fizyczny dysk zerami (przez /dev/hda w linuxie) czyli w 100%
go wyczyscic a pozniej jeszcze raz przepartycjonowac i sprobowac
formatu, moze jednak sa jakies bardziej popularne sposoby ? Moze ktos
sie spotkal z czyms takim ?

btw. jesli nie sprawi wam to klopotu prosze o kopie odpowiedzi na priva.

Pozdrawiam.
...:in.God.we.trust:..:Jan:..:[JaNkus]:..:Namedyński:..:jankus@cavern.pl:...