nietypowo - JOYSTICK :)

Autor: zuko / Shark von Cygnus <shark_at_post.pl>
Data: Sat 23 Oct 1999 - 23:38:29 MET DST

chcem sobiem kupic dzoja. bez bajerow. nic extra. co by tani byl.
najbardziej zalezy mi na tym, aby sie wygodnie nim latalo w grach
x-wing, tie-figher, x-wing vs. the-fighter.

aha, kiedys byl taki dzoj gravis phoenix. ale to juz bylo bajeranckie
cacko. mialo ok. 50 programowalnych klawiszy i inne bajery. ma moze
ktos to cudo? ciekaw jestem, czy da sie wykorzystac jego mozliwosci z
dzisiejszych grach.

--
zuko / Shark von Cygnus