Re: migajaca dioda twardziela....

Autor: Bartek Nagorny <bnagorny_at_kk.kalisz.pl>
Data: Sat 23 Oct 1999 - 22:48:48 MET DST

Dnia Sat, 23 Oct 1999 19:49:37 GMT, "== Leszek ==" <lkucz@kki.net.pl>
napisał/a:

>z jakimi drajwerami?

Bus Master.
Mialem to samo na win95 i wlasnie takowymi drajwerami..

>Mam winde 98
>Moze to wina programu do nagrywania wlasnie wrocilem do Nero i zdaje sie, ze
>tego nie robi... tzn klepsydra etc.
>Wracajac do sprawy.. o co chodzi z tym mruganiem?

Nie wiem, byc moze po prostu co pewien okres winda sprawdza czy w napedzie
jest jakis cd rom.. Ale u mnie takie sprawdzanie nie powodowalo jakiegos
spowolnienia systemu, ot po prostu dioda sie zapalala i nic poza tym.

--
Bartek
bnagorny@kk.kalisz.pl