Re: Archwizacja - co wybrac?

Autor: Buraq <kajmis_at_box43.gnet.pl>
Data: Sat 23 Oct 1999 - 11:47:45 MET DST

> Potrzebuje jakiegos urzadzenia (do 1000zl) do archiwizacji
> danych (okolo 5-8MB/tydzien), ale nie wiem co wybrac. Bralem pod uwage

a ile takie dane beda zyly? musza byc dostepne jeszcze rok, miesiac, piec
lat?
sa szanse ze ich rozmiar sie zwiekszy?

> - jakiegos ZIPa lub LS

sa dosc wolne.
moze uzywane ditto?

> - kupic nowy HDD, a stary (4,3 GB) przeznaczyc na skladowanie

imo zly pomysl - jak ci sie rozmiar backupu zwiekszy zostaniesz z tym samym
problemem

> - dozbierac kasy i za 1200 zl kupic nagrywarke TEAC

imo najlepszy pomysl.
mozesz tez obadac taki magnetooptyk teaca (ale on jest kompatybilny z samym
soba)
- byl w ofercie ffcomp, afaik nie byl drozszy niz 1000zl