Zoltrix Spirit... help!

Autor: Szymon Janicki <janicki_at_onet.pl>
Data: Sat 23 Oct 1999 - 20:16:20 MET DST

Zoltrix Spirit...

Witam zanownych Grupowiczow,

Ostatnio zakupilem sobie modem Zoltrix Spirit. Instalacja przebiegla bez
problemow, stworzenie polaczenia tez... jednak mam z nim problem :(

Mianowicie podczas wybierania numeru slychac szum, potem tutitutitut (czy
cos w tym stylu :) i potem znowu szum, tu modem powinien ucichcac i juz
zaczac sie logowac, przynajmniej tak bylo przy moich 2ch poprzednich
modemach.. jednak ten zamiast ucichnac wydaje jeszcze przez chwile szumy..
potem slychac jakby sprzezenie (coraz wyzszy pisk), znowu szum.. i dopiero
wtedy ucicha.. i czasami sie loguje a czasami wywala bledy w stylu: komputer
do ktoego sie wdzwaniano rozlaczyl sie.. czy, niemozna ustabilizowac
polaczenia.. itd. itp. polaczyc udaje sie mniej wiecej co czwarty raz...

Wiem na pewno ze nie jest to wina ani laczy ani 0202122, poniewaz na
poprzednich modemach sie laczylem i bylo ok. Mam tez wykupiony numer KKI
(2021000) i dzieje sie dokladnie to samo... :(((

Prosze, pomozcie...

Pozdrawiam,

Szymon Janicki

--