zoltrix spirit jest tylko duchem w moim kompie

Autor: grzecki <grzecki_at_priv5.onet.pl>
Data: Sat 23 Oct 1999 - 11:39:34 MET DST

A bylo tak:
mam 33.600 zoltrixa od roku. jestem zadowolony. kilka dni temu kumpel
przyszedl do mnie czy bym nie chcial wymienic na spirita bo u niego nie jest
on rozpoznowany przez komputer w ogole. baz doplaty przesiadka na nowy
standard.O.K. wziolem. komp go widzi ,instaluje, diagnozuje. ale po
uruchomieniu exploratora lub outlook'a wysyla sygnal do modemu aby "podniosl
sluchawke" i nic tylko sobie strzela jak by cos sie nie chcialo polaczyc.
a..., starego wyrzucilem z kompa fizycznie jak i softwarowo.
zmienilem tez kable w gniazdku bo moze cos tam bylo nie tak. Ale to nic nie
pomoglo. Co robic??? nie mam koncepcji.
Spirit instaluje sie na COM5 slyszal kto o czyms takim?
w BIOSie tez grzebalem na przyporzadkowanie odpowiedniego przerwania... ale
to PCI wiec chyba bez rzadnego wplywu?
wiec kochani grupowicze pomozcie a jak nie to oddam spirita i po problemie.
Grześ