Re: Wentylator ma dmuchać czy zasysać ?

Autor: Cortex Reaver <creaver_at_kki.net.pl>
Data: Sat 23 Oct 1999 - 11:09:47 MET DST

Gdyby tylko King Crimson się dowiedział(a), że ktoś napisał coś takiego:
>In article <slrn7vv7sq.t1.creaver@dupa1.meganet>, creaver@kki.net.pl
>says...

>A chociazby taka, ze jesli zasilacz zasysa powietrze z zewnatrz i dmucha
>nim na procka, to to niby zimne jest juz cieple poprzez radiatory w samym
>zasilaczu. Za to jesli zasilacz wydmuchuje powietrze z obudowy, to
>zasysane powietrze "z wewnatrz" jest chlodniejsze, poniewaz dostaje sie
>tam bezposrednio z zewnatrz, a nie przez goracy zasilacz.
>
>Mozesz sie z tego smiac, ale wielu gosciom proste odwrocenie wiatraczka w
> [...]

No coś w tym jest, a z empiryką to ja się kłócić nie będę. Co innego, że
głównym powodem zawieszania musiałbyć overclocking, bo komputery wbrew
powszechnej opinii Windowsiarzy same z siebie się nie zawieszają (ja od
jakiś 2 lat nie zanotowałem jeszcze zwisu pod Linuxem).

--
    Rafał Drygała
    Cortex Reaver +-+-+-+-+-+-+-+- email:  creaver@kki.net.pl