Re: nu 2000 trial

Autor: Highlander <rhare_at_alpha.net.pl>
Data: Fri 22 Oct 1999 - 23:52:58 MET DST

On Fri, 22 Oct 1999 09:10:08 GMT, Wojtek <rzutnik@friko6.onet.pl>
wrote:

>A nie masz czasem załadowanego "super upierdliwego, zaśmiecającego
>programu z Office Microsoftu" czyli FindFast

Nie mam. Tak jak PhoeniX scrackowałem tego triala, ale nic
to nie dało. Może mam coś źle w ustawieniach. Aha próbowałem
go na partycji skompresowanej, może to jest przyczyną, chociaż
Speed Disk z wersji 4 nie robił takich numerów.
BTW: czytam dzisiaj w najnowszym CHIP-ie, że w NU 2000
skopali DOS-ową wersję Disk Doctora i podobno chodzi
strasznie wolno. Jest to prawda ?

Z pozdrowieniami

rhare@alpha.net.pl
rhare@polbox.com