Odp: Czy uaktualnienie Biosu=Utrata gwarancji!

Autor: Marcin Spychała <birdy_at_quake.org.pl>
Data: Fri 22 Oct 1999 - 19:59:00 MET DST
Message-ID: <EB1Q3.24794$Tk.459373@news.tpnet.pl>

> MOZE miec osobna gwarancje. Nikt Cie nie zmusza do korzystania z
gwarancji.
> Zawsze mozesz (ZAMIAST gwarancji) uzyc swego rocznego prawa do rekojmi
> (u sprzedajacego).

Zgadza sie ... tak powinno byc. Ale w rzeczywistosci jest czesto inaczej. A
wszystko dlatego
ze taka firma chce sobie zarobic na ewentualnej rozbudowie komputera przez
osobe
co go kupila. W ciagu roku taka osoba co najmniej kilka razy musi zaplacic
za
serwis jesli chce zamontowac kieszen, zmienic procka, dokupic RAMu itd.
No i od razu nowe podzespoly kupuje w tej wlasnie firmie. Zyc nie umierac :)

--
Pozdrawiam
       Birdy
------------------------------------
e-mail: birdy@quake.org.pl - chwilowo nie dziala
e-mail: birdy4@kki.net.pl
e-mail: birdy1@poczta.onet.pl
ICQ:    2524984
-----------------------------------
Received on Fri Oct 22 20:01:18 1999

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 09 Mar 2006 - 15:04:30 MET