Re: Czyszczenie rejestru.

Autor: Bartek Nagorny <bnagorny_at_kk.kalisz.pl>
Data: Fri 22 Oct 1999 - 18:42:22 MET DST

Dnia Fri, 22 Oct 1999 09:23:56 +0200, Piotr Harasimiuk
<p_haras@priv6.onet.pl> napisał/a:

>Wyjść do DOS-a i wpisać SCANREG FIX, a potem modlić się żeby wszystko
>działało.

Modlic ? Uzywam Win98SE chyba od maja lub czerwca /oczywiscie wersji ang./
i robilem scanreg /fix juz chyba kilkadziesiat razy. I nic.
Zawsze wczesniej odpalam smartdrajwa - ladnie wszystko przyspiesza :)

>Albo RegClean - patrz płyty CHIPA.

O tutaj bym uwazal. Jakkolwiek mnie sie takze nic nie stalo tak ludzie nie
tylko na polskich newsach narzekali na ten programik.

--
Bartek
bnagorny@kk.kalisz.pl