Monitory

Autor: bambus <mospin_at_friko.sos.com.pl>
Data: Fri 22 Oct 1999 - 14:31:35 MET DST

Witam wszystkich mam pytanie odnosnie monitora.
Chcialbym kupic dobry monitor chyba 17 lub 15 calowy.
Rozwazam kupno Sony lub Panasonic. Nie wiem ktory wybrac
jedni mowia ze Sony Trinitrony sa OK inni ze do dupy a najlepsze
sa Panasonic. Cena monitora do1500. Bede wdzieczny
za wszelkiego rodzaju sugestie i porady.Chodzi mi przedewszystkim
o jakosc.

Dziekuje i pozdrawiam.

--
Strona WWW w 5 minut - za darmo - http://wizytowka.pl