y2k - dokladny opis

Autor: Krzysztof Bogucki <boguc_at_pwr.jgora.pl>
Data: Fri 22 Oct 1999 - 17:15:54 MET DST

Poszukuje adresu strony na ktorej bylby opisany bardzo dokaldnie problem y2k
od strony sprzetu oraz dokladnie sposoby ich rozwiazania. Jest rzeczywiscie
duzo opisow y2k ale sa one nie do konca wyjasniane. Interesuje mnie w
szczegolnosci :
1. Procedura testowania sprzetu (Bios, RTC)
2. Interpretacja wynikow testow
3. Sposob rozwiazania, jesli istnieje.
Np. nie udalo mi sie znalazlezc informacji nt :
- czy mozna cos zrobic z niebuforowanym RTC (oprocz wyrzucenia plyty)?
- czy jesli raz wpisze date 01.01.2000 do BIOSa ktory sam tego nie zmieni to
potem wszystkow bedzie OK ? Czy ta informacja moze w jakis sposob zniknac
(nie liczac wyczerpania bateryjki), czy moze sie tak zdarzyc ze aplikacja
odwola sie do RTC, w ktorym nie bedzie poprawnej daty
... itd.

Jesli ktos zna adres strony gdzie y2k opisano dokladniej to prosze o
informacje. Chce sam to posprawdzac bo programy testujace daja sprzeczne
wyniki a orzeczenie "fachowca" o niezgodnosci sprzetu i koniecznosci wymiany
plyty, procka i pamieci traca mi przesada. Moze wystarczy ustawic 1 stycznia
odpowiedni rok ?:)

Z pozdrowieniami
K. Bogucki