Re: Winchip i stare plyty ?

Autor: Pilarski Piotr <Piotr.Pilarski_at_aig-pte.pl>
Data: Fri 22 Oct 1999 - 16:26:52 MET DST

Mialem go na starym vx ale powinien dzialac na tez na fx.
Nie pamietam jakiego wymaga napiecia ale chyba tego samego
co p133. Jezeli masz plyte, ktora obsluguje procki do 200MHz
to pojdzie na 90%, z tym ze bios na pewno nie wykryje go
jako winchip 200 tylko jako "coś tam" albo miejsce w ktorym
powinna byc nazwa procesora pozostanie puste. Z winchipami
jest tylko jeden problem sa wolne ale coz masz MMX za 100-150 PLN.

pozdrawiam

        Piotr Pilarski
   piotr.pilarski@aig.pl
darthvad@box43.gnet.pl