Re: pomocy WAV RIFF

Autor: Artur Gawryszczak <gawrysz_at_antares.astrouw.edu.pl>
Data: Fri 22 Oct 1999 - 12:53:14 MET DST

rafal wrote:

> Witam
>
> Prosze o oswiecenie mnie jak Winampem 2.xx odtworzyc pliki WAV RIFF.
> Dostalem od kumpla cd pelny swietnych kawalkow z rozszerzeniem Wav. MS Media
> Player odtwarza te pliki ale zalezy mi na uruchomieniu ich spod Winampa.

Przeciagnij z explorera na Winampa, a jesli chcesz miec na stale skojarzone
wav-y z winampem, to mozesz jeszcze w winampie skojarzyc i ewentualnie ustawic
parametry pluginu in_wave.dll czy jakos tak ...
Osobiscie nie polecalbym jednak reczne skopiowanie akcji enqueue z plikow mp3
do wav, bo winamp rejestruje ja jako defaultowa, a ja nie lubie, jak mi sie do
prostego wava odpala kobyla z mnostwem skinow, pluginow i ryzykiem Fatal
Exception 0E :| (tylko niektore pluginy oczywiscie)

--
        Artur Gawryszczak
        gawrysz@antares.astrouw.edu.pl