Modem

Autor: Sasza <sternik_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 22 Oct 1999 - 12:51:11 MET DST

Zastanawiam się nad zmianą modemu na szybszy. I tu pewne pytanie czy warto.
Mam faxmodem zoltrixa 33.6. Połączenia z tpsa ma cały czas na full tzn. na 3
3.6 tak wyświetla licznik połączeń. Ale maksymalny transfer jaki udał mi się
osiągnąć to 25 kbps. Czy zmieniając modem na 56 np. spirita ( tani), uda się
zwiększyć transfer i do jakiej wartości. Według mnie jeżeli tamten ma jeszcz
e zapas to szybszy nic nie da. Chyba że się mylę, gdyż zmiana protokołu na
V.90 przyspieszy transfer..