Re: Format - Twardziel

Autor: Łukasz Bromirski <L.Bromirski_at_gazeta.pl>
Data: Fri 22 Oct 1999 - 11:18:52 MET DST

pawel wrote:

> Kiedy czlowiek prosi o pomoc u znanych z bezinteresownosci uzytkownikow
> grupy to takie glupie rady butnych tlumokow sa baaaaaardzo nie na miejscu.
> Swoja droga to nie masz nic do roboty ? ze takie zlosliwe posty piszesz ?
> Jutro znow zle poskladaja gazete.
> Jeszcze jedno sam tez nie bardzo wiesz jak to zrobic - format z
> przelacznikiem bez parametru..... to wiesz gdzie...prawda.

Słodki jesteś koleś. Już napisałem jednemu z kolegów, dlaczego
napisałem tak a nie inaczej. Więc napiszę to jeszcze raz, publicznie.

99% pytań powtarza się tutaj co 100-200 postów. Co więcej,
jakaś połowa pytań jest na poziomie "a po co mi ten guziczek na
obudowie". 40% pozostałych dotyczy pytań w stylu tego kolegi,
który nie wie jak sformatować dysk. Pozostaje pytanie, jak on
się połączył z newsami skoro nie potrafi zrobić czegoś tak
elementarnego.

Krótko mówiąc, "gdyby lamerzy nie byli lamerami byłoby wspaniale".
Brzmi całkiem jak "gdyby Gates nie napisał Windowsów byłoby weselej"[1].

[1] Bo wszyscy grzebaliby teraz w /etc/passwd albo innym pliku i
    postów na tej grupie byłoby z dziesięć razy tyle.

Łukasz Bromirski Dział Telekomunikacji, Agora S.A.
                                         l.bromirski@gazeta.pl