VIA Apollo VP3 + Intel740 - czy ten zestaw moze dzialac razem?

Autor: Lecho Buszczynski <die.spam.die_at_mirage.com.pl>
Data: Fri 22 Oct 1999 - 11:25:12 MET DST

Chcialem znajomemu oddac moja karte Intel740 AGP a zabrac jego karty
graficzne. Niestety ma on stara plyte na VIA Apollo VP3 malo znanego
producenta (sowaho chyba) i po wlozeniu karty Intela komputer po wlaczeniu
wyswietla tylko napisy Intel740 itp i przechodzi do stanu "zamrozonego" (tzn
napisy wyswietlaja sie, komputer na nic nie reaguje). Cos mi tam swita ze
jest powazny problem z karatami Intel740 i starszymi plytami na innych niz
Intelowskie chipsetach. Po nieudanych probach eksperymentowania z BIOS'em
plyty (AMI) znalazlem jego nowsza wersje na jakiejs stronie niestety w
readme.txt nie bylo ani slowa o poprawieniu wspolpracy z kartami i740 a
tylko jakies fix'y dla Cyrixa. No i pytanie - czy mozna jakos zmusic ta
plyte do wspolpracy z i740 czy nie?

Pozdrawiam,

Lecho Buszczynski