dyskietka do IBM PS/2 Value Point 433DX/si

Autor: Teos <teos_at_polbox.com>
Data: Fri 22 Oct 1999 - 10:04:56 MET DST

Przytrafił mi się komputer jak w subject,(jest to 486 DX33) niestety
nigdzie nie mogę znaleźć dyskietki z setupem do niego. Bez tego nie
mogę zainstalować dysku. Szukałem w sieci ale chyba miałem pecha -
brak info na temat tego modelu.
Szkoda by go wyrzucić na śmietnik bo można na nim postawić chociażby
jakiś routerek.
Jeżeli ktoś ma namiary skąd można to ściągnąć lub przpadkiem posiada
taką dyskietkę to bardzo proszę o odzew
Pozdrawiam
Tadek