Soyo

Autor: Rafal Wylocinski <wylot2_at_kki.net.pl>
Data: Fri 22 Oct 1999 - 02:08:32 MET DST

Witajcie!
Jestem szczęsliwym (???) posiadaczem płyty Soyo LX 6kb (4pci) z PII 233
MHz
Mam kilka pytanek do osób posiadających takowy złom.
Czy istnieje możliwosć podkręcenia zegara (przez podkręcenie
częstotliwosci szyny) - i jak tego dokonać?
Czy upgrade biosu z wersji 2b2 do 2b8 jest bezpieczny (bez ładowania
poprzednich uaktualnień)?. Jeżeli nie to skąd wziąć poprzednie wersje?
Czy można wynusić aby piersza startowała karta AGP, a nie PCI ( przy 2
kartach i 2 monitorach - pod Windami 98)?
Czy można wyłączyć wykrywanie kart PnP (Zainstalowałem NT 4.0 i deczko
się sypie po zainstalowaniu rozszerzenia Pnp)?

Odpodiedzi prosiłbym na priva.
Z góry THX

cu.
Pozdrawiam.