Problem z dzwiekiem !!!

Autor: acid <kwasco_at_kki.net.pl>
Data: Thu 21 Oct 1999 - 23:59:07 MET DST

Witam,

Mam pierwszy problem z komputerem od 2 lat.. :-((
Wlaczylem go dzisiaj i ....... z glosnikow od razu wydobywa sie tylko
"buczenie".
Karta dzwiekowa A-Trend Harmony 3DS719 na Yamaha SAx jak dotad
spisywala sie swietnie. Kolumny z wiezy byly podlaczone bezposrednio
bez dodatkowego wzmacniacza !
Chlopaki, jak myslicie - padla karta czy moze cos innego ? Dodam, ze
Winda nie wykrywa zadnych problemow, jednak nie moge uzyskac zadnego
dzwieku (nawet modemu nie slysze) oprocz tego strasznego "buczenia"....
Jezeli to karta, to co radzicie kupic (do 150zl)? Zalezy mi na karcie,
do ktorej bede mogl podpiac bezposrednio kolumny bez wzmacniacza i z
ominieciem wiezy (oczywiscie jezeli to jeszcze mozliwe - wiem ze takich
kart jak moja padnieta Harmony nie bylo zbyt wiele...).

Bede wdzieczny za pomoc.

Pozdrawiam
kwas