Re: hurtowe rozpakowywanie ??

Autor: Miroo P., <miroo_at_i.am.gov>
Data: Thu 21 Oct 1999 - 22:47:59 MET DST

Niejaki Bartek Nagorny (bnagorny@kk.kalisz.pl) twierdzi:

> Oczywiscie, ze WC !!
> zaznaczasz wszystkie, robisz alt+f9 i po sprawie. Proste ? :)

Gorzej w druga strone...
Masz 1000 plikow lub katalogow w katalogu i kazdy osobno
chcesz spakowac do zipa lub rara.
Trzeba robic skrypcik w dosie, co jest dosc
trudne jesli pakuje sie rozne rodzaje plikow (z roznymi
rozszerzeniami) no i trzeba sie pozegnac z LFNs.
Chyba, ze ma ktos rozszerzenia dosa.

Miroo
ps. ...lub linuksa ;)

--
 //|/||  .             "The Winner Takes It All"