Odp: Windows98 problem...

Autor: Krzysztof Sterna <ksterna_at_priv4.onet.pl>
Data: Thu 21 Oct 1999 - 22:06:59 MET DST

> No i ja mam problem... Podlaczalem HDD Caviar 0.5GB od kumpla i teraz
winda
> mi sie bardzo dlugo bootuje... Najgorszy przestoj ma w ostatniej fazie -
> zmieni czestotliwosc i rozdzielczosc... i tak sobie stoi...stoi...i stoi
(z
> 10 sekund), po czym normalnie zielony screen w98 wyskakuje i wszystko
dziala
> OK... Na tej tasmie, na ktorej byl ten kawior jest CDROM TEAC, dziala
OK...

> Pozdrawiam, Wojtek

cos takiego dzialo sie kiedys u kumpla po podlaczeniu dodatkowego
dysku......
on ten problem rozwiazywal usuwajac sterowniki kontrolera dyskow
twardych......system po restarcie sam je sobie ponownie instalowal i potem
bylo OK.....tylko to byl jeszcze win95
proponuje jednak jakis backup wazniejszych danych z dysku przed tym
zabiegiem....
pozdrowienia
KS