Re: lg flatron 795ft plus

Autor: <puchaty_at_polbox.com>
Data: Thu 21 Oct 1999 - 18:46:47 MET DST

On Wed, 20 Oct 1999 12:31:26 +0200, Krzysztof Lemańczyk
<krzysztof.lemanczyk@finskog.com.pl> wrote:

>Identyczny monitor i... cisza.
>Rozwiązanie - do sprzedawcy

oddac oddalem, po 4 dniach: "monitor jest sprawny prosze odebrac"
odpalam ... i znowu brzeczy

ku... ja nie wiem, ale to chyba jest przegiecie

do tego w prawym gornym rogu widac jakies przebarwienie, tak jakby
plaszczyzna RED byla przesunieta w gore

no to wlaczam nokia monitor test ... boze okazuje sie za na kazdym z
rogow cos jest nie tak, np w okolicach lewego dolnego rogu (na prawo)
widac jak warstwa BLUE jest 'kopnieta' w gore

trzeba bylo myslec jak sie kupowalo i wybrac cos porzadniejszego,
natmoast LG to sobie moge kupic ... kuchenke

zdenerwowany