Re: nu 2000 trial

Autor: Highlander <rhare_at_alpha.net.pl>
Data: Thu 21 Oct 1999 - 18:17:11 MET DST

On Thu, 21 Oct 1999 13:27:27 GMT, "wawro" <totutaj@yahoo.com> wrote:

>w Enter 11/99 na cd jest nu 2k trial
>zreszta nu 4 tez
>czy ktos wie jakie im ograniczenia zaladowali

Czasowe, ale jest na to lekarstwo na astalaviście.
BTW: czy ktos próbował defragmentować dysk
Speed Diskiem z NU 2000 ? Ja właśnie próbowałem
i myślałem, że mnie cholera weźmie. Czyta kilka sektorów,
zapisuje je w nowym miejscu i zaczyna wszystko od nowa.
Czy to też jest jakiś dodatek wersji demonstracyjnej ?

Z pozdrowieniami

rhare@alpha.net.pl
rhare@polbox.com