Re: Zielonych plyt nie czyta?

Autor: Yellow <yellow_at_techno.pl>
Data: Thu 21 Oct 1999 - 15:35:46 MET DST

>BTC to jedna z najwiekszych kich jakie nagrywalem. Nowsze BTC sa
>jeszcze bardziej wyblakle od starszych i jeszcze bardziej badziewne.
>Szkoda kasy na ten zlom.

To prawda, u mnie w odtwarzaczu CD Panasonica nie czyta tylko BTC.
Porazka na calej linii...
>Polecam: TDK, Verbatim na dane, a zlote Philipsy na audio i PSX.

Verbatim ==duze ryzyko. U kolegi moze nie pojsc.... LG ma duze
problemy z niebieskimi...

****** Musze sie tu pochwalic: mam odtwarzacz audio, ktory chwyta

Jeszcze Ricoh i Kodak. Brzydkie okladki, ale jakosc bardzo dobra.
Szczegolnie Kodak...
Ostatnio rowniez zawiodlem sie na Samsungach... byly dobre i tanie...

YELLOW
*** yellow@techno.pl *** ICQ UIN: 4573293
==== Errare Windows-um est ====