Odp: Jaka karta grafiki?

Autor: Vetch <brak_at_e.mail.a>
Data: Thu 21 Oct 1999 - 14:42:44 MET DST

Ci, co propnują ATI, mają rację.

Jak komuś chodzi płynnie DVD na Cel333A + RivaTNT, to współczuję :)

Niektórzy chyba nie wiedzą, co to znaczy 'płynnie'. Radzę sobie porównać
swój sprzęt z dekoderem sprzętowym lub filmem w TVP1 :)

Mam kumpla, co mówi, że jemu Quake1 chodzi płynnie na 486 DX 33 :)

Testowałem fucking RivaTNT 16MB STB, + new stery + PowerDVD 2.0.
Proc PIII 450, 64MB, płyta Aopen na BX - nie pamiętam typu. Chodziło
płynnie, ale przy bardzo szybkiej akcji - było jakieś smużenie. Po
wstawieniu proca PII 350 - wyraźne spowolnienie. Natomiast na zwykłym ATI
Rage pro 8 MB + TV out - IDEALNIE płynnie na cel300A !!! Nie mówię tu już o
ATI Fury ! (Ati player 2.0,3.1).
Savage nie polecam - wydali 100 tysięcy sterowników, a dalej skopany opengl
i problemy z kompatybilnością. Słowem - użytkowników mają w dupie.

Zdrówko