Re: Odp: Jaka karta grafiki?

Autor: Tomasz Szczurek <szczurek_at_itots3.ch.pwr.wroc.pl>
Data: Thu 21 Oct 1999 - 13:20:29 MET DST

Nightmare napisał(a):

> no to jestes chyba pierwszym przypadkiem - do tej pory w postach czytalem
> tylko o mocach proca okolo 370-400MHz(PII) by moc sobie odtwarzac DVD 'bez
> szarpania' nawet jak sie ma Diamond Vipera550. Ciekawe...
> Nightmare

Swego czasu firma VOBIS (za ktora zreszta nie przepadam) robila promocje
karty Diamond Viper 550, wystawiajac reklamowe zestawy zlozone wlasnie
na bazie Celerona 333A, wspomnianej karty, 64 MB RAM-u, DVD Hitachi 4x,
Power DVD i chodzilo to znakomicie (ogladalem).
Dziwi mnie ze Ty sie dziwisz.
Ale co komputer to inaczej to wszystko wyglada ... A u mnie jest jak
jest i nie placze.
Pozdrawiam.