Problem z Nortonem Comanderem

Autor: BarteKK <bartekk_at_aiesec.ae.wroc.pl>
Data: Thu 21 Oct 1999 - 12:12:14 MET DST

Niechcacy skasowalem NC wersja polska. Jest mi on cholernie potrzebny gdyz
walcze z laptopem (prawdopodobnie bad sectory)bez odtwarzacza CD ROM a do
zainstalowania mam kilkaset MB oprogramowania wiec dyskietki nie wchodza w
gre.

Musze podlaczyc sformatowanego laptopa kabelkiem LPT do "zdrowego" desktopa,
najlepiej wlasnie uzywajac NC (pod DOS, wersja z obsluga takiego
polaczenia). Jezeli ktos przypadkiem ma to bardzo prosze o popchniecie
mailem do mnie. Nie mam innego pomyslu na przeskoczenie mojego problemu.

BarteKK