Re: Caviar contra inne dyski?

Autor: Tomasz Holdowanski <mordazy_at_USUN-TO.friko2.onet.pl>
Data: Thu 21 Oct 1999 - 11:18:43 MET DST

On Wed, 20 Oct 1999 12:20:16 GMT, "Martin" <marcys@box43.gnet.pl>
wrote:

>Witajcie!
>Ostatnio duzo sie slyszy negatywnych wypowiedzi na temat dyskow firmy
>Caviar.
>Dlaczego są gorsze od innych?
>Czy sa wolniejsze czy mniej zywotne?

Jak dla mnie Caviarki sa _bardzo_ zywotne... moj 1,6 (2 talerze)
doswiadczyl ostatnio zwarcia na elektronice (ten pieprzony kabelek ze
zlaczka - masa petajacy sie po kieszeni ADAXa) - BZZZZZZZZ i komp nie
daje znaku zycia. Juz spisalem dysk na straty, ale jeszcze raz go
podlaczylem (oczywiscie juz nie zwarty :-)) i... dziala. Jak gdyby
nigdy nic. Wydaje mi sie ze wiele zalezy od serii dyskow - w
przypadku 1,6 slyszalem, ze bardzo sypia sie 11600 (jednotalerzowe),
natomiast 31600 i 21600 (ja mam taki) sa nie do zdarcia. Mysle, ze jak
dysk do tej pory nie sprawial problemow, to nie ma powodu do
niepokoju. Po prostu raz na jakis czas go sprawdzaj (dotyczy nie tylko
WD) i najlepiej sprzedaj gdzies z rok - 8 miechow przed uplywem
gwarancji.

Pozdrawiam,
Mordazy von BinHex.

Baj De Uej :-))) Moj Caviarek 1,6 ma juz cztery latka! I nic mu!

Odpowiadajac USUN-TO. z mojego adresu. Albo...

             mailto:mordazy@friko2.onet.pl.
        ZAWSZE JEST JESZCZE NADZIEJA
        NA OGOLNOSWIATOWY KATAKLIZM.

--